Vraagtekens bij claimbureaus


4 februari 2016 om 14:13 door

Claimbureaus
Er is de afgelopen tijd in de media veel aandacht voor claimbureaus bij wie vraagtekens kunnen worden gezet. De goeden niet te na gesproken, gaat het in de reiswereld vooral om bureaus die reisincidenten benaderen vanuit slechts één invalshoek, bijvoorbeeld passagiersverordening (EG) 261/2004 (compensatie bij instapweigering, vluchtvertraging en -annulering). Die claimbureaus maken daarbij gebruik van de onwetendheid van de reiziger in combinatie met de nalatigheid van de Rijksinspectie (die de passagiersrechten moet handhaven maar dat onvoldoende doet). Ter voorkoming van een te eenzijdige benadering en onnodig hoge kosten kunnen gedupeerde passagiers hun reisincident gratis ter beoordeling aan ReisRecht voorleggen. In het geval van een vluchtvertraging, bieen wij onze diensten aan op basis van no cure no pay tegen het goedkoopste tarief van 18,15% inclusief BTW. U betaalt dit slechts over de vergoeding als wij succesvol zijn. Wij procederen ook voor u voor onze rekening en risico. Wij rekenen geen administratiekosten.

Meer nieuws

Wij gaan door als u niet verder komt