Vluchtvertraging Vueling


20 augustus 2015 om 17:05 door

Vueling misleidde passagiers
Vueling Airlines misleidde reizigers. ReisRecht is onlangs door een groep cliënten benaderd om hen te vertegenwoordigen in een procedure tegen Vueling. Cliënten kenden een vertraging van meer dan 3 uur en verzochten Vueling hen de compensatie te doen toekomen op grond van EG 261/2004.

Toch compensatie vluchtvertraging Vueling
Vueling liet cliënten in eerste instantie weten dat zij geen aanspraak konden maken op deze vergoeding. Men kon ofwel de vluchtdatum wijzigen of de vlucht annuleren en de kosten van de vlucht terugkrijgen. Met dit antwoord maakte Vueling misbruik van de veronderstelde goedgelovigheid van cliënten. ReisRecht heeft Vueling enkele malen verzocht de vergoeding toe te kennen. Vueling liet ondanks lees- en ontvangstbevestigingen niets van zich horen. ReisRecht heeft daarop juridische stappen ondernomen. Vueling heeft de compensatie uiteindelijk betaald. ReisRecht bereidt inmiddels meerdere procedures voor tegen Vueling Airlines. Vueling laat na te voldoen aan de verzoeken van ReisRecht.nl en negeert de plicht tot het leveren van bewijzen waaruit de oorzaak van het vliegincident blijkt.

Meer nieuws

Wij gaan door als u niet verder komt